Dit navn :      OPRET FORBINDELSE
 
   

Helpdesk kunde login

 

Vi tilbyder support via vores helpdesk, som altid er bemandet med et team af højt kvalificerede konsulenter 

Helpdesken er åben for tekniske spørgsmål alle hverdage og spørgsmål kan afleveres enten via vores Client Access Portal, via e-mail på servicecenter@perspektiva-it.dk eller på telefon +45 8853 0200. 

Vi aftaler i fællesskab, hvilken prioritet en given opgave måtte have, samt hvornår den senest skal være afsluttet. På denne måde sikrer vi en effektiv hjælp, og klart afstemte forventninger. Det er vigtigt for det gode samarbejde, at prioritering sker med fælles respekt for opgavens omfang og konsekvenser.

Ønsker du at benytte helpdesken udenfor alm. kontortid, kan vores vagttelefon benyttes. Dette kan dog betyde afregning til en højere timesats.

 

Få det optimale udbytte

Der kan være mange penge at spare, ved at købe et klippekort til løbende supportopgaver. Du kan selvfølgelig også vælge at få en fast samarbejdsaftale med os, som dækker din virksomheds IT-behov.

 
 Spoergsmltegn-100
 
VIL DU KONTAKTE HELPDESKEN

Ring på telefon:
+45 8853 0200

Helpdesken har åben
mandag-fredag
fra kl. 8.00 til 16.00.

Ønsker du at benytte helpdesken uden for kontortid, kan du benytte vagttelefonen. Dette betyder dog afregning til en højere timesats.

 

Go to top
 
Perspektiva IT ApS, Højvang 5, 4300 Holbæk - Tlf.: +45 8853 0200 - Mail: info@perspektiva-it.dk  - www.perspektiva-it.dk