perspektiva it - helpdesk - it support-1120

HomeHelpdesk
Dit navn:

HELPDESK


 

  teknik-22

 

Vi tilbyder support via vores helpdesk, som altid er bemandet med kompetente konsulenter.

Helpdesken er åben for tekniske spørgsmål alle hverdage og spørgsmål kan afleveres enten via vores Client Access Portal, via e-mail på This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. eller på telefon +45 8853 0200.

Vi aftaler i fællesskab, hvilken prioritet en given opgave måtte have, samt hvornår den senest skal være afsluttet. På denne måde sikrer vi en effektiv hjælp, og klart afstemte forventninger. Det er vigtigt for det gode samarbejde, at prioriteringen sker i fælles respekt for opgavens omfang og konsekvenser.

Ønsker du at benytte helpdesken uden for alm. kontortid, kan vores vagttelefon benyttes. Dette kan dog betyde afregning til en højere timesats.  Få det optimale udbytteDer kan være mange penge at spare ved at købe et klippekort til løbende supportopgaver. Du kan selvfølgelig også vælge at få en fast samarbejdsaftale med os, som dækker din virksomheds behov.

 

 

 

 

 

 

 

 

SÅDAN KONTAKTER DU HELPDESKEN

 Ring på telefon:
+45 8853 0200

Helpdesken har åben
mandag-fredag
fra kl. 8.00 til 16.00
.

Ønsker du at benytte helpdesken uden for kontortid, kan du benytte vagttelefonen. Dette betyder dog  afregning til en højere timesats.